fredag 7 oktober 2011

Vaken mitt i natten!

Ja tiden i mitt förra inlägg stämmer! Suck pust och stön!

Just nu är klockan 02:04, precis när jag skulle lägga mig så hörde jag nåt som ho-ho:ade. Trodde jag inbillade mig men icke,ytterliggare ho-ho:n hördes och jag insåg snabbt att det var min gullunge som verkade ha vaknat... Eftersom ho-ho:andena fortsatte så beslöt jag mig för att kika in i Moa rum lite i smyg och då hittar jag ungen sittandes i sängen där hon har en konversation med sin älskade uggla! <3

Informerade henne om att det fortfarande är natt och man ska sova. In med nappen, la ner ungen, snutte och uggla, sen dess har det nästan vart helt tyst...

Sötfian!

När man såg denna söta pigga unge sitta i sängen och vara så glad över att prata med ho-ho så blev ju även jag pigg...

Försöka sova tror jag ;))

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar