lördag 2 juli 2011

Gårdagen!

Gårdagen blev en låång dag!

Först blev det en mysig tur till IKEA för att köpa en ny, mycket efterlängtad tv-bänk! Så jag, Moa och mamma/mormor tog en heldag där. Åt middag, fikade och shoppade :)

Sen skulle vi vidare till biltema men då ringde C och undrade vart vi var för han och uttan behövde skjuts till Gbg då dem skulle se iron maiden. Så fick skippa biltema och åka hem och vända för ytterliggare en resa till Gbg.

Lämnade av dem strax efter 19. En kvart senare ringer C och undrar om jag kan vända och hämta dem igen... Varför undrade ju jag men....

...Dem hade glömt biljetterna HEMMA!!!! Båda två till och med haha :)

Jag som har en sur och trött Moa är inte speciellt sugen på YTTERLIGGARE en resa till Gbg så dem får försöka hitta en annan som kör.

Men stannar och väntar utifall det inte löser sig, kvart i åtta ringer dem äntligen och har löst det med en kompis... Så dem får åka i ilfart hem och hämta biljetterna och sedan åka tillbaka för klockan nio började konserten...

Men dem klarade det allt!

Men deras plan om att i lugn och ro ta några öl i Gbg i väntan på konserten gick åt skogen ;)

På söndag tror jag allt dem dubbelcheckar att biljetterna är med både en och två gånger...

Killar är bra härliga ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar