tisdag 5 juli 2011

Söndagens äventyr :)

Igår skulle jag köra ner grabbarna till Metallica i Göteborg. Jag föreslog att vi skulle åka ner tidigare och göra en dag av det hela... Så jag, Moa, coffe och uttan satte oss i bilen.

Såklart hamnade vi på...



Liseberg!!!

Vi bara strosade rund där inne, kollade in nya höjdskräcken och så... Åkte inget!? Men hade såå mysigt ändå :) att bara titta på folk är roligt det med :)

Blev en mjukglass och sedan middag på tyrolen :) där grabbarna även laddade upp för Metallica med lite öl :)

Bästa familjen!



Moa fick värmeutslag:



Men efter vi satt oss inne där det var svalt och hon fått en isglass av sin pappa så blev det genast bättre...



Coffe tyckte att Moa skulle få vinna ett gosedjur såhär på hennes första besök här. Så då vann han en liten goseanka till henne. Uttan bestämde sig då för att bräcka detta och gav sig ut på vinnarjakt! Efter några spel, (4 om jag inte minns fel) så vann han en jättestor groda åt Moa!

Detta var han givetvis stolt över, att han vunnit ett större gosedjur till moa :) då kom coffes tävlingsinstinkt fram, så han gick fram till närmsta spel och ja, vann stjärnvinst!

Perfekt till min tös som just nu älskar gosedjur, ska pussas och kramas i massor!

Vagnen blev överfull :)



Och när Moa sen skulle i så hade jag nog egentligen behövt en tvillingvagn :) eller trilling ;)



Men allt går :) och efter en toppenhärlig dag så somnade Moa gott i bilen så fort jag startade den :)



Åhh vilken härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar