tisdag 12 juli 2011

Gårdagen...

...en produktiv dag!

C började dagen med glass och flingor - samtidigt!



Sen tog vi tag i tråkjobbet med att olja altanen, ett måste men blir bra! Synd bara att det är sååå tråkigt!!!

Moa fick bada lite vilket hon älskar!


Mys efteråt i badrocken är inte fel det heller :)

C tog Moa med sig på några ärenden då han tyckte jag skulle få lite egentid :) mycket snällt tänkt! Jag hann ta en låååång dusch, göra hårinpackning, sy ett par byxor till Moa och bara vara en stund. Mycket uppskattat, även om jag saknade min lilla busunge ganska snabbt! När dem kom hem så hade dem med sig en cykel till mig! Så då kunde ju inte jag låta bli att montera på Moas fina cykelstol!

Såhär bra blev det!



Nu ska vi ut på äventyr! Ska se till att C tar hem sin sykel också... Sen var inte dynan i cykelstolen den roligaste så blir mitt nästa projekt, att klä om den med ett roligare tyg :)

Sen messade Sanna och undrade om vi var sugna på att grilla, vilket vi självklart var! Så framåt kvällen dök hon, freddan och lilla elton upp och vi hade en toppenmysig kväll! Underbart med spontana vänner :)

Moa tyckte elton var riktigt spännande ( han flirtade riktigt bra ) speciellt nyfiken var hon på hans napp och det underbara håret! Men hon kan vara lite hårdhänt så hon fick övervakas noga.

Sötiselton!



Även Sannas kamera var intressant och när hon lämnade den obevakad så var Moa snabbt framme!









Båda ungarna hade nog minst lika trevligt som vi vuxna för båda vägrade sova... Så först framåt 22-tiden somnade dem...

Ibland blir det så och det är faktiskt helt okej...

Mycket lyckad dag med en ännu bättre avslutning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar