onsdag 12 januari 2011

Mysigt besök!

Idag har vi haft besök av bästaste Malin och hennes barn! Alltid så mysigt att ses, synd bara att vi bor en bitifrån varandra så vi inte ses så ofta längre, när vi bodde samma område umgicks vi flera gånger i veckan *sakna* men som sagt alltid kul att ses! Malin är även gudmor till Moa hihi


Vi var här hemma och fikade och tjatade :) barnen fick sina sena juklappar, Moa fick en liten skottkärra och en minigräsklippare... Hihi blir perfekt här ute på tomten sen :) vi beslöt oss även för att åka ut till knalleland och äta på Max. Blev även lite shopping och jag kollade även efter ett halsband som jag vill ha i födelsedagspresent, hittat de jag vill ha på nätet men ska kolla om det finns i butik innan jag beställer... Ska ha med gravyr på så känns bättre om man kan kolla och godkänna på plats så att säga :)

Sen åkte vi hit igen och fikade och tjatade ännu mer haha... Clara är supergullig med Moa, vill hålla henne hela tiden, köra vagnen, kollar om hon kräks, är ledsen, tappar nappen/leksaken hihi hon har stenkoll :) verkligen en minimamma hihi

Clara och Moa



MTack för idag gumman!!!

Efter att dem åkte hem slog städmanin till och lagom till det somnade Moa så jag körde ett ordentligt race här hemma:

Tvättade och hängde tvätt
Städade källarplanet
Avmaskade katterna (inte städ men)
Körde en diskmaskin och plockade ur
Städade ur kylskåpet och rentorkade
Körde 2 diskmaskiner med alla hyllor och lådor från kylskåpet
Sorterade och rensade i frysen
Kokade alla flaskor och nappar
Bar ner alla jullådor till förrådet
Vek tvätt
Diskade alla ungsplåtar
Torkade vår trapp
Mm mm mm

Så nu börjar det blir riktigt skinande rent här hemma, bara lite dammsugning, våttorkning och sista tvätt att vika kvar sen ska jag slappa några dagar hihi ja kanske ta och sortera lite i min garderob med :)

Nu ska jag och Moa snart sova!

KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar