lördag 8 januari 2011

Veckan

Vi har haft en fullspäckad vecka! Började måndagen med en trevlig (som alltid) mammafika på tant grön... Blev sittande ett antal timmar och glömde helt av tiden så parkeringstiden hade ju gått ut för mer än 30 min sedan... Men slapp böter som tur är!

Sedan så bar det av till Jimmy och Eveliina för att låna deras overhead... Hade ju lovat Martin (moas yngsta kusin) att göra ett BHC-lejon på hans vägg nu när han gjort om i sitt rum... Denna veckan var han och åkte skidor med sin pappa så det passade ju ypperligt att göra den då :) har pillat med den några timmar varje dag i veckan, igår skulle jag egentligen träffat Malin men hade ingen bil så passade på att göra klart detta lejon istället. Ska bli så spännande att höra vad han tycker om den! Jag blev nöjd iaf hihi

Såhär blev den:



Jag bytte även bil i förra veckan och då jag hade Moa fram i gamla bilen så ville jag gärna ha henne fram i nya bilen också... Dessvärre så kunde man inta koppla ur airbagen med nyckel som i gamla bilen vilket var sååå smidigt utan man får lämna bort bilen ändå detta utfört men men nu håller dem på att fixa detta så nästa vecka har jag bil igen hihi.

Gamla bilen en WW Passat




Nya bilen en Volvo V70




Lacka alla lister vita och ett par fräscha fälgar så blir denna kanoners!

//Veronika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar