söndag 16 januari 2011

Oj...

Det var några dagar sedan jag skrev här hihi...

I torsdags var vi på mysig mammafika på tant grön som vanligt hihi alltid lika roligt ju, hitta massa mysiga mammor att umgås med som sagt :) även om jag hade haft en dålig natt med lite sömn (ej pga Moa utan jag som inte kunde somna så coffe ej var hemma) så jag orkade inte upp i tid utan kom lite senare men vi hann ändå med att tjöta i nästan 2 timmar :) sedan gick jag och Caroline och barnen vidare till lindex då jag skulle byta det jag handlade i onsdags... Blev att jag bytte allt till strl 74 ändå...

Moa och Rut upptäcker varandra:)



Sen blev det en snabbis till bilskroten och handla lite delar och sen Coop...

Fredagen var en hektisk dag hihi min FÖDELSEDAG! Började fint med frukost på sängen hihi myyys! Sen fortsatte dagen i en rasande fart med fika, barnläkarnbesök, köande på försäkringskassan samt bakande och besök... Tyr Frida kom förbi en sväng så jag fick bakat det viktigaste ifred, min tårta.

Ang barnläkarbesöket så var det mest ett infomöte om hur detta med mjölk och äggfri kost fungerar... Har ju testat i en vecka drygt nu så en del frågor hade hunnit komma, speciellt nu när man ska börja med massa vanlig mat hihi... Verkar inte vara så svårt dock utan är
Nog bara en vanesak... Lättare att ersätta ägg än vad jag trodde. Så nu hoppas vi utslagen försvinner helt. Blir dem värre skall vi höra av oss annars ska vi dit igen när hon är 6 månader och ta nya allergitester mm. Såå skönt att dem har koll och följer upp, man känner sig så trygg och omhändertagen där uppe hihi.

För övrigt så visade sig moas nya specialkost bli billigare i längden än vanlig ersättning/välling iom att vi går via läkaren, nåt positivt iaf hihi

Så ja, en hektisk födelsedag. Nu är jag helt slut efter dagens kalas och firande för mig. Kommer ett inlägg om det senare.

Nu -> sova!



//Kramar Veronika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar