fredag 15 april 2011

Det senaste...


Haha jag är nog kanske ingen bloggmänniska men ska ge bloggen en sista chans ;)

Idag har vi varit på öppnis på förmiddagen. Behöver träffa mina <3:an... Idag var det Ann, Caroline och Catarina jag träffade där så Moa fick busa med Caesar, Juni och Molly. Moa den token bestämde sig för att somna lagom till babysången... Längesen hon sov genom den! Men jag fick ju låna lilla goa Juni en stund så jag inte kände mig helt bortkommen där utan bebis :)

Efter det har vi bara myst hemma, Moa har varit extra gnällig idag så nu tror jag verkligen det är tänder på G! Så då vill man bara vara hemma och slappa så man orkar :) men tycker synd om Moa också, kan inte vara kul att vara gnällig heller (och ha ont eller vad det nu är)

Idag ringde även barnläkaren, Moas allergitest på soja visade inget utslag men då hon är under 1 år så är testen inte helt tillförlitliga men då hennes hud blivit så mycket bättre nu äntligen så vi skall fortsätta utesluta mjölkprotein, ägg och nu även soja... Pust! Men gör allt för min lilla älskling!

Även jag fick besöka läkaren i veckan. Natten mellan mån och tis fick jag besöka akuten pga akut magont som vägrade släppa! Åkte därifrån med konstaterad magsäcksinflammation, 228:- fattigare och 28 tabletter rikare :)
Jag lever, fast jag trodde helt ärligt jag skulle dö! Aldrig mer så ont säger jag, jag föder hellre en hel by! Under förlossningen får man ju iaf små pauser emellan värkarna... (Påminn mig om det om/när jag hamnar på förlossningen igen) ;)

Nu passar jag på att kika på bb-live, Moasöt sover och grabbarna badar ute i poolen...

Imorgon blir det Gbg och barnmässan, blir nog även käka nåt och så när man ändå är på utflykt :)

Moa somnade tidigt = veronika kommer få vakna tidigt ---> sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar