fredag 1 april 2011

Längesen

Usch vad längesen jag uppdaterade bloggen... Måste bli bättre på detta!

Vart fullt upp! I måndags blev Moa 7 månader! Stora tjejen, 7-månadersinlägget kommer sen, lite sent men...

I går var jag och ann ute på en riktig långpromenad med barnen. Vi gick först till Sara på Brotorp, fick en mysig saftpaus där :) sen fortsatte vi förbi maxi innan vi drog oss hemåt igen... Allt tog 3 timmar men var ju såå gott väder ute! Men var allt bra mör i benen när jag kom hem. Vara mammaledig är nog bra för min kondition :) vid 16 kom
Moas kusin frida förbi och busade med Moa och höll mig sällskap, så mysigt! Coffe drog till Lerum och hämtade Moas efterlängtade gungställning! Som jag längtat ( åt Moa då va;)) lär vara en hit då reaktionen av att bra sitta i gungan på golvet var denna:




Och när pappa höll i och gungade lite lätt:



Ville monterat upp den idag men vädret var emot mig!

Idag tog vi oss först till hulta på öppnis, tog även med mig ann och Caesar samt Catarina och Molly. Jättemysigt att ni hängde på så hoppas jag ni vill hänga med fler gånger!

På eftermiddagen kom även Sanna förbi en stund med lilla elton! Såå ny och såå liten! brukar inte tycka Moa är stor då hon ändå är ganska liten fortfarande men idag var hon plötsligt såå stor min snutta!

Så det har vart riktigt fullt upp!

Just det vi har fotograferat också och är såå nyfiken på hur bilderna blev, tjuvkikat på några och dem är såå fina, Moas halvårsbilder!

Imorn är det sångstund på bibblan som gäller, Moa gillar den skarpt :)

Får vara allt för denna gången!

Jo förresten, snart gått ner 8 kg!!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar