onsdag 1 juni 2011

Älskade sol!!!

Oj vad härligt väder vi haft idag! Fortsätt så juni, juli och augusti ut tack ;)

Idag var Moa feberfri och pigg imorse så vi begav oss till öppnis för att träffa lite vänner :) supermysigt som alltid!

När vi kom hem och jag lyfte upp Moa var hon återigen skållhet, trodde först det var pga svärmen ute så vi gick in en stund men hon fortsatte vara varm så tog tempen som visade 40,4 grader...

Tycker hon haft feber länge nu så ringde BVC som sa att om febern fortsätter ikväll och imorgon bitti så ska vi ringa för att få kolla upp detta... Innan jag lade henne ikväll var den nere på 39,4 grader... Väntar in morgondagen med spänning!

Hoppas så att hon är bättre imorgon, mest för hennes skull givetvis men skönt att slippa BVC besök... Hade ju vanliga kollen där i fredags och nu på fredag ska vi till läkaren med hennes allergier... Snart får jag en egen ingång där hihi! Men gör ju allt för min prinsessa, så hon ska må som bäst!

Så idag blev även denna dagen en hemma och mysa dag <3 hann även med att sola en snabbis, lite bränna kräver jag allt hihi, känns så fräscht!

Blir det en inne och mysa dag imorgon också så ska jag allt ta tag i min garderob och rensa ur en del... Känns som att jag har massor där jag inte vill/kan använda längre... Skulle vara så skönt att rensa ur så man slipper stå och dra i plagg man inte vill ha på sig...

Ännu skönare skulle det vara att få in lite nya sommarplagg!! Ingen som vill skämma bort mig lite? ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar