torsdag 2 juni 2011

Söndag?!

Har känts som att det varit söndag idag... Seg och småtrött hela dagen... Och vädret var inte som jag planerat heller, sol hade ju fått mig att njuta av dagen lite mer. Eller mycket mer.

Hade många olika planer för hur dagen skulle spenderas men tja vi kan säga att dem planerna blev framflyttade. På den välkända obestämda tiden.

Men väl en promenad till trandared. Moa slocknade som en klubbad säl så fort vagnen började rulla. Då var det bra att C var med så man fick nån att prata med. Gick till svärfar och hämtade lite av C's gamla leksaker. Moa har börjat intressera sig för djur nu och jag hade tänkt köpa några sånna där klassiska plastdjur till henne men då nämde C att han hade sånna liggande sen han var liten. Perfekt! Moa älskar dem! Så nu försöker jag lära henne hur alla djuren låter. Underhållande tycker Moa.

När C var och lämnade in sin Corvette så var moa lite smågnällig och så men allt för tidigt för att sova tyckte jag så vi tappade upp ett bad! Längesen vi badade hemma nu, jag och Moa. Pga hennes utslag har hon bara fått bada 1 gång/vecka och det har ju blivit när vi babysimmade :) men nu är babysimmet slut så då passar vi på!

Oj vad kul det var! Hon plaskade och skrattade som en tok! Äntligen börjar detta med bad fungera perfekt, är ju såå mysigt!



Idag blir det sängen tiiiidigt! Har ett väldigt tidigt besök på barnmottagningen imorgon. Ska på återbesök till Moas allergiläkare. Hoppas på att det blir nya allergitest tagna, sist var det ingen mening tyckte dem men lovade att kolla igen vid 9 månader... Blir iaf att gå upp runt 6:30... Pust! Hemskt när man blivit bortskämd med att vakna runt 9... Alla dagar.

Just det! Fick även tips om att man numera även kan göra tidsinställda blogginlägg! Perfekt!

Så nu kan jag göra många blogginlägg när jag väl får tid att skriva och bestämma att dem skall läggas ut vid vissa tidpunkter... Supersmidigt. Så nu kanske det kan bli lite fler inlägg här... Hoppas.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar