lördag 18 juni 2011

Gatebil...

Så har vi vart i Mantorp på gatebil :) var ju nästan så att vi missade var parkeringen var med denna "lilla" skylt haha...




Det blev en toppendag med bra väder förutom en kort liten skvätt. Moa var på sitt bästaste humör så riktigt kul! Det var ju två år sedan jag var med på detta, förra sommaren var jag ju höggravid och kände inte riktigt för att gå en hel dag :)

Toppenbra att det fungerar att ta med Moa på sånt här :) hon accepterade till och med att ha på sig hörselskydden nästan hela dagen... Duktiga tjejen :)






När vi nästan skulle gå så verkade Moa trött så jag försökte få henne att somna, gick givetvis inte. Då tänkte jag att okej, hon får vara vaken tills vi åker så kan hon sova hela vägen hem. Då minsann blev hon lite ännu mer trött och när jag la henne i vagnen somnade hon på två röda! Toktjej!

Som tur var vaknade hon inte när jag flyttade hemne från vagnen till bilbarnstolen...



Och hon sover ännu... Förhoppningsvis hela vägen hem hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar