onsdag 8 juni 2011

Kaputt

Kaputt, död, trasig, sönder, gått i graven...

Ja det är precis vad min stegräknare har gjort... Displayen är helt kass så inget går att se längre... Om jag sörjer? Absolut! Vad skall nu motivera mig till att gå? Vädret möjligtvis om det nu kan bli soligt igen, men annars...

Minns alla steg vi tagit tillsammans <3

Nu är frågan om jag skall leta en ersättare eller ej?

Nåt roligt istället då. Moa har ätit sin första glass! Ja första glass hon tål då, nämnligen isglass!

Coffe åt en isglass tidigare idag och Moa tittade så intensivt så då fick hon smaka lite, oj vad gott! Men kallt! Hihi hon visste inte om det var okej eller ej riktigt... Det hon däremot visste var att hon ville ha mer!

När glassen började rinna så tog jag den men då blev Moa tok arg!

Så det var bara att klä av ungen och ge henne glassen så fick hon söla bäst hon ville... Och jag fick en kladdig men mycket lycklig unge att ta hand om!

Vi älskar dig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar