onsdag 8 juni 2011

Sommarshopping :)

Igår var jag och Moa på Leos lekland och träffade massa mysiga mammor och barn :) hann dock inte ta några bilder denna gång men vi hade mysigt som alltid! Efter det begav vi oss iväg på en shoppingrunda jag och Moisen <3

Resultatet:









Moa har tagit ett rejält växtsprång igen, sist var det helt plötsligt alla byxor som en dag var för små, nu var det bodysarnas tur. Tur var väl det för under den varma helgen så insåg jag att Moa inte har så mycket kortärmat eller korta leggings så nu visste jag precis vad jag behövde och slapp handla dubbelt!

Moa är en utmärkt shoppingpartner numera, go och glad och älskar när mamma slänger ner nya kläder i vagnen :)

På kvällen var vi iväg hos Ann, Robert och Caesar för att kolla fotbollen. Hejade givetvis på Sverige och Moa hejja hon med!

Här laddar hon innan matchen börjar:



Sen kom mamma/mormor på besök, vi kollar på DH ihop på tisdagar så var ju självklart att vi skulle kolla säsongsavslutningen ihop också! Firade med lite prinsessbakelse också bara för att ;)

Nu blir det en lång väntan på att DH ska börja igen, tur det är en skön sommar emellan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar