måndag 6 juni 2011

Sommar!!

Vilken helg det har varit!!! Jag älskar sol och värme och har verkligen längtat efter denna hetta :) som tur är så verkar Moa trivas lika bra med värmen. Ja nu sitter ju inte hon och pressar solbränna utan hålls i lite skugga men ändå... Leker och busar som vanligt lite mer törstig men det är ju bara bra, det är ju jag med nu :)

Idag fick jag en möjlig förklaring på febern hon hade nyss, för idag bröt sig den andra vampyrtanden igenom tandköttet :) så snart är även hon vampyr hihi :)

Vi spenderade dagen idag på altanen, njöt i solen och påbörjade en härlig solbränna :) har ännu inte bränt mig *ta i trä* jag brukar alltid bränna mig rejält dem första veckorna på sommaren men i år har jag smörjt mig bra mycket bättre! Börjar även jag bli vuxen? Eller är det bara för att jag måste smörja lillfisen? Så då kan jag lika gärna smörja mig själv... Ja så tror jag att det är :)

Idag fick Moa testa att bada balja ute :) det gillades och kommer upprepas massa i sommar :)









Älskade unge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar